Adresas: 
Cintjoniškių g. 3, Šilutė
Tel.: 441-62254

El. paštas: 
silutezibute@gmail.com
Internetinė svetainė: 
http://www.silutezibute.lt

Priklausomybė: 
Savivaldybės
Įstaigos tipas: 
Ikimokyklinio ugdymo mokykla

Mokymo kalbos: 
lietuvių
Mokymo formos: 
Dieninė

Savivaldybė:
Klaipėdos apskr. Šilutės r. sav.


Ugdymo programos

Lopšelyje-darželyje „Žibutė“ vyksta ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas, kurį reglamentuoja įstaigos pedagogų parengta ikimokyklinio ugdymo programa "Vaikystės pieva", Priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi bendroji programa, Ankstyvojo ugdymo vadovas (vaikams iki 3m.) Vilnius, 2001m., Valdorfo pedagogikos Lietuvoje Koncepcija, Ikimokyklinio amžiaus vaikų neišsivysčiusios kalbos ugdymas, Šiauliai, 1996m., Ikimokyklinio amžiaus vaikų žymiai ir vidutiniškai neišsivysčiusios kalbos ugdymas, Šiauliai, 1997m., grupių ugdymo(si) tikslai (socialinė ir kultūrinė vaikų patirtis, jų brandumas ir kt.) ir įstaigos metinis veiklos planas. Ugdymas grupėje vyksta kaip vientisas procesas, jis neskaidomas į atskiras sritis (atskirus dalykus) ir vyksta integruotai.


Įstaigos veiklos programa orientuota į sveikos gyvensenos principų diegimą, ekologinį švietimą, kultūringo elgesio ir priešmokyklinio ugdymo darbo gerinimą. Išskirtinis ugdomosios veiklos būdas - projektinė veikla sveikos gyvensenos ugdyme. Visos auklėtojos vykdo savo grupių tęstinius sveikatingumo projektus.


Vaiko gebėjimai, įgūdžiai ir pasiekimai vertinami 2 kartus per mokslo metus, pagal įstaigos numatytus ikimokyklinio ir priešmokyklinio vertinimo kriterijus, vaiko raidos stebėjimus, vaiko pasiekimų anketas, vaiko pasiekimų aplankus, vaiko brandumo mokyklai testus. Vertinimas mokslo metų pabaigoje leidžia nustatyti individualią kiekvieno vaiko ir grupės pažangą. Apie vaiko pasiekimus pranešame šeimos nariams individualiai, tėvų susirinkimų metu. Yra parengtas grupių dienos ritmas, atsižvelgiant į vaikų amžių, sudarytos tinkamos sąlygos vaikų poilsiui ir maitinimui – pakankamai laiko skiriama priešpiečiams, pietums, numatomas laikas ir vieta vaikų poilsiui ir t.t.

 

Maksimalus vaikų skaičius:
1. lopšelio grupėje - 15 vaikų
2. darželio grupėje - 20 vaikų
3. logopedinėje grupėje - 15 vaikų
4. Valdorfo pedagogikos grupėje - 20 vaikų

 

Specialiųjų ugdymo/si poreikių galimybės mūsų lopšelyje-darželyje:

Logopedas
1. ištiria vaiką;
2. nustato pirminius ir antrinius vaiko kalbos sutrikimus;
3. pagal reikalą rekomenduoja vaiką į logopedinę grupę, t. y. į grupę su kalbos bei komunikacijos sutrikimais;
4. atlieka logopedinę korekciją: derina individualias, pogrupines logopedinies pratybas su bendru vaiko ugdymo procesu pagal ugdymo programą;
5. taiko mikčiojimo terapiją;
6. rengia individualias programas, atsižvelgdamas į kalbėjimo priežastį bei struktūrą.

Judesio korekcijos mokytojas
1. nustato fizinę-motorinę vaikų raidą;
2. teikia korekcinę pagalbą vaikams, turintiems motorinio vystymosi (plokščiapėdystė, pėdų iškrypimas, raiščių pažeidimai, pėdų deformacijos ir kt.)  ir padėties (motorinės funkcijos raidos arba mišrūs specifiniai raidos sutrikimai, laikysenos sutrikimai, šleivapėdystė ir kt.) sutrikimus;
3. taiko korekcines mankštas silpnos sveikatos, dažnai sergantiems kvėpavimo takų ligomis vaikams.
4. atlieka ritminį masažą;
5. realizuoja vaikų prigimtį, sveikatos stovį atitinkantį korekcinės kūno kultūros turinį silpnos sveikatos vaikams;
6. taiko individualią terapiją, reabilitacinį ugdymą, padedantį atkurti sutrikusias funkcijas ar sutrikimą;
7. rengia individualias programas.

Socialinis pedagogas
1. tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį lopšelyje-darželyje, vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais;
2. padeda tėvams/teisėtiems vaiko atstovams ugdyti vaiką, suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas;
3. dirba individualiai su vaiku, tėvais/teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais lopšelyje-darželyje dirbančiais specialistais;
4. bendradarbiauja su grupių auklėtojais, kitais pedagogais, specialistais, administracija sprendžiant vaikų socialines - pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų;
5. atstovauja ir gina vaikų teises lopšelyje-darželyje, teisėsaugos ir kitose institucijose.